fredag 20. juni 2014

Elgen har fått to kalver

Først en kalv som følger hakk i hæl på elgmor... 


Viltkamera har fått stå i fred i skogen en måneds tid, og det var spennende saker som ventet oss da vi hentet det tidligere i dag. Dere skal få se flere blinkskudd etter at jeg har fått gått gjennom minnekortet, men denne må jeg bare dele med en gang. Elgen som tusler rundt her ser ut til å ha fått to kalver, og de har løpt forbi akkurat der kameraet sto. Selv om filmen gjerne kunne vært klarere synes jeg de var kjempesøte! Hele filmen kan du se på Facebooksiden til Ugleloftet.

Her er det bare å henge i. Det ser ut til å gå ganske fort. 

Også dukket det opp en til! 

Jeg vil også være med! 

Vent på meg da mamma! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!