tirsdag 4. mars 2014

Høydepunkter fra viltkameraet



Det er dårlig med aktivitet foran viltkameraet i skogen for tiden. I mangel av nye filmer ble jeg sittende og se på viltkameraopptak fra i fjor, og fikk lyst å vise dere et gjensyn med både grevlinger og andre dyr. Noen av disse filmene tror jeg er helt nye og ikke vist på bloggen før. Vil du se filmene på større skjerm kan du trykke på firkanten nederst i høyre hjørne på filmruten.


To bittesmå og lodne grevlingunger som graver og leker utenfor hiet. 


En rev som kom innom. 

Herjing ved hiet. Jeg klarer ikke bestemme meg for om det er to eller tre unger vi se her. 

Nøtteliten på besøk hos grevlingene

Mitt første glimt av elg. 

En meisebolle i toppen av et lite tre skapte hodebry for grevlingen. 

Jammen fanget ikke kameraet opp en liten mus også. 

Enda litt mer elg. En kalv denne gangen tror jeg. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!