torsdag 5. desember 2013

Give-away: Si din mening og vinn en ishjerteform

Du kan vinne en lik form som de øverst på bildet. 


Det er gøy å se at det stadig er flere som leser bloggen min. Som takk for fine tilbakemeldinger gjennom 2013 har jeg lyst å gi vekk en gave til en av leserne. 17.desember trekker jeg en vinner som får en silikonform til å lage ishjerter med. Bruk fantasien og den pynten du har for hånden og pynt i hagen eller på verandaen til jul. Formen tåler både kulde og varme og kan brukes til kaker, brød og puddinger i tillegg til islykter.

For å være med i trekningen tar du lodd. Jo flere lodd du tar jo større er sjansen for å vinne. Du tar lodd på følgende måte;

1 lodd - Like Ugleloftet på Facebook - også om det er lenge siden du trykte "liker".
1 lodd - Legg igjen en kommentar her på på bloggen eller på Facebook om hvilke tema/innlegg du liker best å lese om på bloggen.
1 lodd - Fortell vennene dine om denne konkurransen ved å dele bildet om konkurransen fra Ugleloftet sin Facebookside. (Trykk på "del" under bildet, etter "liker" og "kommenter" )

Gjør du en av tingene får du ett lodd, gjør du to får du to og gjør du alle tre har du tre lodd i konkurransen. Husk å skrive i kommentarfeltet under dette innlegget i bloggen hvor mange lodd du har tatt og å legge igjen mailadressen din /eller link til blogg hvor jeg finner kontaktinformasjon) slik at jeg får tak i deg hvis du vinner. Alle mailadresser slettes etter at trekningen er gjort.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!