fredag 26. juli 2013

Telttur i hagen

Spennende å sette opp telt! 
Man trenger ikke dra langt fra husveggen for å få en friluftsopplevelse. Da jeg var liten slo min onkel opp telt på verandaen som jeg fikk overnatte i. Vi fikk oss nye telt i fjor, men har ikke hatt tid å sette dem opp og prøvesove dem enda. Nå  planlegges det telttur i Ugleskogen men først er det fint å øve seg på både å sette opp teltet, sove i det og ta det ned igjen.

Selv om gradestokken har nærmet seg 30 grader her de siste dagene var en natt i teltet overraskende behagelig. Dette skal vi gjøre mer av!

Det nye huset i hagen må sjekkes ut og lekes i med en gang. 

Generalprøven på oppsetting av nytt telt er snart ferdig. 

Klar for å tilbringe natten i hagen. 

Det tar litt lenger tid å sove når alle lydene fra skogen kommer så nært. 

Teltet pakkes ned for å pakkes opp igjen på telttur litt lengre unna huset. 

Husk at teltet må luftes før det pakkes sammen igjen. 

1 kommentar:

  1. Så koselig! :-) Husker godt når jeg og søsteren min lå i telt i hagen! Vi var veldig redde for at elgen skulle komme og tråkke ned teltet! Hehe! :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!