lørdag 13. oktober 2012

Ikke lenger to - men tre!

Hvis dette er Morten og Mina som leker på den ene siden av terassen...  
... hvem i alle dager er han her noen meter bortenfor?







At det plutselig dukket opp tre mus i hagen nå var litt morsomt. På Epla finnes det nemlig en butikk som heter Blåbær. Den eies av Elisa Kolle som syr de nydeligste ulldyrene. Jeg har ønsket meg noen av julemusene hennes lenge, og i uken som gikk ble jeg endelig eier av - ja nettopp - tre stykker.


Nå må jeg innrømme at selv om jeg er aldri så glad i dyr - og synes musene i hagen er kjempesøte - så håper jeg at det ikke dukker opp en nummer fire, fem og seks.

Ved peisen inne derimot, er eksemplarene av ull hjertelig velkommen. Det spørs om jeg klarer å vente med å ha dem fremme til det nærmer seg jul.

1 kommentar:

  1. Ja, det er greit med mus inne så lenge dei er av ull! Får håpe desse tre sprer kos og julestemning i heimen no etterkvart som det nærmr seg.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!